Elevforeningen startede i forbindelse med det allerførste hold i 1959 med Gunnild Gaardsdal og Inga Roldskov som primus motorer. Senere blev der etableret en forening med vedtægter, bestyrelse og medlemskontingent. Formålet var og er stadig, at holde forbindelse mellem skole og elever, - og elever med hinanden, når opholdet er slut.

Indtil 2011 stod elevforeningen, sammen med skolen, for 2 arrangementer om året – nemlig et elevmøde og en inspirationsdag.

Elevmødet fandt sted den 3. lørdag i september, hvor jubilæumshold fik en særlig invitation, hvor vi afholdt vores generalforsamling og fik en fælles kulturel oplevelse, samt fik snakket, sunget og hygget os med hinanden.

På grund af manglende tilslutning til elevmødet blev det besluttet at den gamle kendte form for elevmøde er historie. Det er stadig muligt at holde elevmøde på skolen, men I skal selv arrangere det på jeres hold. Kontakt skolen hvis I ønsker at mødes der.

Fremover står elevforeningen stadig for 2 arrangementer om året for foreningens medlemmer, nemlig 2 meget populære inspirationsdage. De 2 dage ligger fast den anden lørdag i marts og den sidste lørdag i oktober.

På inspirationsdagen i oktober afholder vi desuden foreningens generalforsamling.

Invitation til de 2 inspirationsdage udsendes pr. mail eller post ca. 1 måned før de finder sted.

Desuden sender elevforeningen julehilsen, kalender og kursusfolder ud til alle medlemmer i december måned.

Er du ikke allerede medlem kan du blive det.... HER