Inspirationsdage
Hvert år afholder vi 2 inspirationsdage for elevforeningens medlemmer– en i foråret, fastlagt til den 2. lørdag i marts samt en i efteråret, fastlagt til den sidste lørdag i oktober. Der har været stor interesse for sådan en dag og et stort ønske fra jer om, at afholde mere end en inspirationsdag om året. Derfor har vi nu indpasset disse 2 lørdage i skolens travle kalender. Det er jo også en god mulighed for, at genopleve tiden på skolen sammen med andre, som har den samme store passion for håndarbejde. Det er altid dejligt, at få et kreativt indspark til at arbejde videre på derhjemme. Der vil være skiftende emner at vælge imellem, men broderiet ligger fast. Invitation til dagene udsendes ca. 1 måned før - via mail eller post.

Elevforeningens generalforsamling finder sted på efterårets inspirationsdag og afvikles i middagspausen. Alle medlemmer får indkaldelse til generalforsamlingen sammen med invitationen til inspirationsdagen i oktober og er velkommen til at deltage i denne, selv om du ikke deltager i inspirationsdagen.